perjantai 11. joulukuuta 2009

Yön tunteina




Tänään olikin Viljolla valvomisiltamat! Ees taas renkuttanu; nukkuu, ei nuku ja tissillä käyny vähän väliä, ilmeisesti tiheän imun kausi aluillaan. No tänään vihdoin ja viimein sain mun tilauksen Myllymuksuilta ja pitihän sitä heti päästä ompeleen!! Me ollaan Viljon kans täällä sitten ommeltu viimestä päivää, eli pienissä pätkissä ommellut olen.
Tällaisen bodyn sain sitten valmiiksi. Aplikaatio onnistui paremmin kuin uskalsin toivoa, siihen nähden, että en oo aiemmin oikeen niitä osannut tehdä. Nyt vaan tuo kuva oli niin selvänä mielessä, että millaisen kuvan piirrän ja sitten ompelen, että olis ollutki tosi epäreilua jos se ei olis onnistunut!
Bodystakin tuli ihan mieleinen, naurattaa, kun ilmeisesti tämän myöhäisen kellonajan takia mä ompelin hiharesorin väärään reunaan ja jouduin sitten leikkaamaan hihan uudestaan. Myös takakappaleen nepparit löin ensin väärinpäin:) No oli sinniä korjata ja tehä loppuun. MItäs muuta tässä olis ku aikaa, kun yks pikku apina kukkuu täällä.
Nyt tuli kyllä kova into tehdä enemmänkin noita aplikaatioita ja tilata lisää kankaita... Mulla piti olla tuossa mun tilauksessa ruskeaa joustofroteeta mut siis karvas pettymys oli, kun itse olin unohtanut napsutella sen. KOkoajan muistin kuitenkin ihan väärin, että sellastakin olis tulossa. PItäs tehdä muillekin pojille kivat paidat vaikkapa, ovat joustofroteen ystäviä:) Tuo punainen jf oli just mun mieleistä punaista! Ehkäpä tilaan sitä lisää. Nyt otin vaan hillitysti, että vielä tulee tietysti jotain tuosta mutta ei tarpeeksi;)

Ei kommentteja: