keskiviikko 16. joulukuuta 2009

Ei mitään erikoista

Täällä on sisällä nysvätty jo pari päivää pakkasien ja Markun yskän takia, enkä kyllä mitään käsitöitä oo pahemmin saanu aikaseks. Tänään tein sitte kaks mikrokuituimua ja kaks taittoimua. Kovempi homma tais olla työntää saumurin töpseli seinään ku niiden ompelu;)
Pojat on riehunu, sotkenu ja vaikka mitä! Kalle riehu tänään niin, että suu kävi kerronsängyn laitaan ja sivuetuhampaasta ihan pieni muru pois, mut kävihän se tosi kipeesti. Niin en mä sit oo viittiny ommella sen kummemmin. Illalla oli tarkoitus kutoa hahtuvaimu valmiiks Viljolle ja kas, sekin jäi. Enää en jaksa tähän aikaan ottaa mitään käsityötä esille.
Sain mä sentään tänään siivottua ja tuuletettua poikain petivaatteet.
Sinisestä joustiksesta haluaisin tehdä bodyn, mutta mä en oo keksiny mitään jännittävää kuvaa siihen etumukseen, enkä jaksanu tänään alkaa siivouksen jälkeen niitä kankaita levittelehän, ku jf murustaa ihan kauheesti. Niin seliseli;)
Tässä ihmetellyt mun Metsoloiden tilausta, kun sain vain sieltä tilausvahvistuksen, mutta vaikka kuinka haen niin en löydä siitä tilinumeroa??? Enkä ole kyllä laskuakaan sieltä saanut!!! Sieltä olis ollu limeä ja ruskeaa joustista tulossa ja ennakkotilasin sitä valmettipuuvillaa.. tiiä sit mitä siitäki keksin. Mä haluan maksaa sen pois!!!! Mut ku en voi!

Joulupukki on tänään tilattu ja olin kyllä viimetipassa liikenteessä! Sain klo 16 ajan, seuraava aika oliski sit ollu lähempänä klo 20! Onneks siis muistin tänään soittaa. Tämä pukki oli viime vuonnakin ja niin ihan oikea joulupukkihan se♥
ENää viikko aattoon ja lahjatki on kaupassa edelleen! Tai ei ihan kaikki, mutta kyllä siellä vielä ostettavaa on! Aion sitten taas aatonaattona lähtee shoppaileen, se on niiiiin mukavaa siellä väentungoksessa;)

Ei kommentteja: