torstai 15. tammikuuta 2009

Viime yönä meni neljään, mutta jotain valmista!

Sainpa eilen valmiiks nämä hommat! Sinnillä valvoin ja päivitin vielä sivuille uusia kuoseja yms niin kello oli neljä ennenkuin menin nukkuun, taisin käydä hieman ylikierroksilla tai jotain. Nyt kyllä väsyttää, mutta onpahan hyvä mieli, kun sai valmista aikaiseksi. Onhan sitä viikonloppu tulossa joten kyllä tämä väsymys ehkä viikonloppuna kuitataan jotenki! Hope so!
Mä just hooksasin, että mulla olis yks idea vaatteesta, mutta tarvisin ruskeeta joustista sen idean toteutukseen, ja just eilen tuli sellaiset 55 metriä kangasta, mutta ei ruskeeta joustista;)
Vielä puuttuu vajaa 10 metriä kangasta, ja mä jo eilen tuskailin että mihin hitsiin mä tungen ne, kun ei meinaa enää mahtua.
Mun täytyy muuten laittaa alimmaiseksi kuva Markun ihanasta bambujoustisasusta, jossa on resorit merinovillaneulosta. Se on kyllä tehty ennen joulua, mutta laitan silti sen kuvan!

---------------------------------------------------------------------------------

Palleron sisävaippoja x3 ja Paller tasku S-kokoa, pari Veikkiksen erikoisimua.










----------------------------------------------------------------------------------



Veikkiksen oloasu














----------------------------------------------------------------------------------

Veikkis olohousut





















-----------------------------------------------------------------------------------



Markun oloasu, menee Veijollekkin:o)

Ei kommentteja: